Ofte stilte spørsmål

Kan jeg reservere bord for kun dessert og drikke?

Nei, dessverre. På grunn av plassbegrensninger har vi spiseplikt for alle våre gjester. Spiseplikten innebærer at alle minimum må bestille én hovedrett eller to småretter.

Kan jeg reservere et spesifikt bord i restauranten?

Vi tar gjerne i mot ønsker om bordplassering, men kan dessverre ikke garantere at du/dere vil få ønsket oppfylt.

Kan jeg dele regningen på 10 personer?

Nei, av hensyn til tidsbruk og øvrige gjester ber vi om av regningen maksimalt deles på to betalingskort. Vi oppfordrer våre gjester til å gjøre opp seg imellom ved bruk av Vipps, kontant eller ordinær bankoverføring.

Kan dere tilpasse maten etter allergi?

Hos oss legger vi rette for å oppfylle ulike ønsker basert på allergi, men vi kan ikke garantere mot spor av allergener i matrettene.

Har dere vegetariske og veganske alternativer?

Ja, vi har mange vegetariske og vegansk retter på menyen. Utforsk vår meny for å se alle alternativene.

Har dere vegetariske og veganske alternativer?

Ja, vi har mange vegetariske og vegansk retter på menyen. Utforsk vår meny for å se alle alternativene.

Kan jeg ta med hund i restauranten?

Det er kun servicehund som er tillatt i våre restauranter.

Er restauranten handikaptilpasset?

Ja, våre restauranter er handikaptilpasset i forskjellig grad.

Har dere barnestol?

Ja, vi har barnestol til utlån i alle våre restauranter.

Er restauranten barnevennlig?

Ja, alle våre restauranter er barnevennlig. Vi har også barnemeny. Av hensyn til øvrige gjester ber vi om at det holdes et ordinært lydnivå. Dette inkluderer også bruken av iPad.

Kan jeg ha med barnevogn?

Av sikkerhetsgrunner tillater vi dessverre ikke barnevogner i restauranten vår. Dere finner barnevognsparkering ved inngangen til våre restauranter.

Hvor lenge holdes bordet av hvis vi blir forsinket?

Vi holder av bordet ditt i inntil maksimalt 15 minutter. Om dere er mer forsinket, så vil vi gjerne at du tar kontakt på telefon.

Jeg ønsker å betale med faktura – er det mulig?

For å kunne betale med faktura må dere kontakt oss på e-post senest 3 dager før besøket. Vi fakturer bare bedrifter, ikke privatpersoner. Å betale med faktura forutsetter at du har fått godkjennelse for dette før ankomst.